welkom op de weblog van marc en erik

Op deze weblog is geregeld een stukje te lezen van de dingen die Marc en Erik meemaken tijdens hun stage in Zuid-Afrika en de rondreis daarna!


donderdag 23 augustus 2007

Addo Elephant Park en Jeffrey's Bay



Afgelopen zaterdag hebben we samen met de mensen van de Bouworde, Goedele en Sander twee auto's gehuurd en zijn we richting Port Elizabeth gereden om naar het olifantenpark te gaan. Dat was een mooie gelegenheid om het autorijden een beetje te oefenen aangezien Erik, Goedele en ik de enige chauffeurs waren. Met de auto reden we door het park en zagen we behoorlijk wat verschillende beesten. Het mooiste moment was toen we de hoek om draaiden en vol op de rem moesten voor een stoet overstekende olifanten. 's Avonds logeerden we in een luxe backpackers hostel ergens midden in het bos. Het drie gangen menu werd door de prive-kok opgedient, waarna we verdwenen in de luxe en warme leemhutjes verderop op het terrein. Nadat we 's ochtends gekayakt hadden, reden we weer terug richting Plett. Het was mooi weer, dus onderweg stopten we in Jeffrey's Bay om daar naar het strand te gaan. Deze baai staat bekend om z'n golven en is dus geliefd door surfers. Het water was nog fris dus we waren ook de enigen die een duik durfden te nemen. Al met al was het weer een prachtig weekend!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Marc en natuurlijk Erik,

Wat ontzettend leuk iets van jullie te mogen lezen. Wat een avontuur....Gaat het goed met je Marc? Mis je je tante ook? Wens jullie erg veel succes en plezier. Geniet van alle indrukken.
Liefs van ons uit Eelde

Anoniem zei

Hey Mark (en Erik),

ziet er allemaal prachtig uit!!!
ik hoop dat jullie daar veel plezier hebben. veel succes en houd ons op de hoogte!
Groetjes,
Dennis en Laura

Anoniem zei

Heey Marc,
Hoe gaat het daar in Afrika?
Ik hoop dat je het naar je zin heb en ik vind het echt super gaaf dat je die kinderen daar helpt.
Je ouders hebben hier net gegeten. Ook echt vet leuk dat je zo'n blog bijhoud en we spreken elkaar nog wel groetjes van Lars.

Anoniem zei

Yoooo Erikkk,

goed bezig jij :) Echt gaaf. Liefs uit Utrecht, xxx Anne

Anoniem zei

Heey Marc,
Wat een geweldige mooie foto,s en wat een geweldige belevenis om dit zo mee te maken.We blijven je volgen via de web side nog veel plezierige belevenissen.
groetjes Kees enAnnelies.

Anoniem zei

Heey lieve broer en Erik!
Zo te horen vermaken jullie je prima daar in het prachtige land :) Heel druk zeker en geen tijd om familie en vrienden te missen ;) Is het eten een beetje te eten??
Ik zit nu in Groningen en morgen gaat het echte werk voor mij beginnen. Eerst een introductiedag en vanaf dinsdag tot en met vrijdag ga ik met m'n klas naar de Belgische Ardennen!Ontzettend veel zin in, maar wel spannend. Ik heb gelukkig nu een fiets gekocht en daarmee tour ik al heel Groningen door, met zo'n echte oude opoe fiets weet je wel ;) Kortom, ook ik vermaak mij hier en tot nu toe nog geen moment verveeld.
Gister nog bij de bloemencorso in Eelde geweest, met Anne - Roos en haar vriendinnen, errug gezellig. Tante Ella nodigde me vrijdag uit om bij haar te komen eten, toen ben ik gelijk maar blijven slapen haha.
Vanmiddag ga ik nog naar Ome Frank en Anjelien, bakkie koffie drinken, dus ook dat wordt wel leuk. Druk schema ;)
Nou dit was even een krabbeltje van mij, heeeeeeel veeel plezier en succes nog daar en tot de volgende krabbel of sms!
Kus je zus en groetjes daar.